Štítky

sobota 17. srpna 2013

DIY Kubus by Lassen

 
 
...dnes na téma Kubus...
moc se mi na různých stránkách o bydlení líbil svícen od dánského návrháře Lassena...
bohužel u nás k nesehnání a ceny v cizině hříšné ,120 eur...
vytvořila jsem tedy dnes při sobotním relaxu na
zahradě u rodičů, svůj vlastní ...
už se těším až se u nás zabydlí...
 
zde odkaz na originál
 a pár obrázků originálu


 
 


 


 
 
 
 

 
 
můj není tak dokonalý, je malinko větší....ale zato vlastní...
doplnila jsem ho svícemi v módním ombre stylu, také vlastní...
snad se bude líbit...










přeji hezký večer

RADKA
 
 
 
 
 
 

 

 

9 komentářů:

  1. Radko, Vy jste neuvěřitelná!! Teda tomuhle nápadu tleskám dvojnásob, to je prostě fantazie! Nikdy nepřestanu žasnout, s čím vším si dovedete poradit a na Vaše další nápady a realizace se těším čím dál víc! Moc se Vám to povedlo a svíčky jsou třešínkou na dortu, bravo. Martina
    PS: A Pantone kouskům to u Vás v kuchyni moc sluší!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, moc děkuji....od Vás to potěší dvojnásob. Jsem moc ráda, že se líbí. Svícen mám v hlavě déle, jen původní plán byl kovový podle originálu, ale se svářečkou nekamarádím,( a dočkat se realizace od přítele nemožné) takže jsem nakonec vymyslela a realizovala tuhle verzi. Po nástřiku ani nejde poznat, že je dřevěný. Mám pro Vás návrh, často si komentujeme a brouzdáme si vzájemně po obrázcích ( Ty Vaše jsou krásné koukání) a ráda bych Vám navrhla tykání? Ahoj jsem Radka :-) .....
      Už jsem nakoukla na novou černou odkládací desku. Je perfektní a moc se mi na ní líbí právě to opotřebování a zářezy, moc povedená a ten tvar domečků je super. Přeji pěkný večer a těším se na další návštěvy... Radka

      Vymazat
  2. No mrkám na drát teda, myslela som že je to kovové a už som si tú super ženu predstavovala so zváračkou v ruke, a ono hľa drevo. Takže to je ešte za dvakrát super!

    OdpovědětVymazat
  3. Moc děkuji, máte pravdu se svářečkou zatím moc nekamarádím, ale nikdy neříkám nikdy. Děkuji za zastavení a přeji pěkný večer Radka

    OdpovědětVymazat
  4. Super nápad!!!!k nerozeznání od originálu:-) Eva

    OdpovědětVymazat
  5. Tomu říkám šikovné ručičky - já se picnu! Ferda mravenec, práce všeho druhu, Raduš!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Luci, všechno neumím :-( Moc děkuji za návštěvu, pěkný den Radka

      Vymazat
  6. Radko, nádhera .... moc se povedl .... Marki

    OdpovědětVymazat
  7. Dobry den Radko, uplne nahodne jsem narazila na vas navod na MMB a od tud byl jen kousek k Vasemu blogu.... no musim Vam ric, ze jsem z Vasich fotek, bytu a vasi sikovnosti uplne paf:))))) nadherne bydleni, jste me velkou inspiraci ... diky a urcite pokracujete:) Petra

    OdpovědětVymazat