Štítky

sobota 22. listopadu 2014

Předvánoční tvoření....

 
...dnes trošku jinak než obvykle.
Večerní fotky. Je brzy tma a fotí se o něco hůř.
Tak aspoň trošku té hezké atmosféry při svíčkách.
 
 
Dnes Vám chci ukázat, jak to u nás teď nějaký ten den bude vypadat. Rozhodla jsem se, že Vánoce letos budou hodně o domácím tvoření a ručních pracích. Doplnila zásoby šišek, dřevěných koleček a vůbec přírodních materiálu, bílých  a černých papírů, nějakých stužek...a hurá na to. Chci letos vytvořit většinu ozdob na stromeček, celé Vánoční dekorování a také obaly na dárky. Mám toho v hlavě spoustu, malý je u babičky, navařila jsem do konvice čaj s medem a pomalu se do toho pouštím.
 
Snažím se ušít dětem do školky obrovský dvoumetrový adventní kalendář, který bude plný sladkých odměn a předvánočních soutěží. Je to takové mé překvápko pro paní učitelky a dětičky z prckové třídy.
Komu jinému dělat radost než právě dětem.
Také jsem tvořila etikety na dárky a začala připravovat kalendář do kuchyně na dobroty pro rodinu.
Vytvořila si tác a složila pár stromečků...
 
Mám toho v hlavě hodně, tak jdu pokračovat...
Doma máme zatím všude podzimní dekor.
 Zdobit začnu až o adventu, zatím jen vyrábíme.
 
A co vy už také tvoříte?
Pěkný víkend.
RADKA

 



 

 
tvoříme
 







 kresleno fixem na cd
 

 
adventní zatím nedošitý :-)
 


8 komentářů:

  1. Teda, to budou ve školce koukat!! Oba kalendáře senzační. A obdivuji i tvůj stromečkový tác. Hezké tvoření, Jana

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Radko,
    úžasné tvoření. Také průběžně vyrábím z papíru, korálků, šišek apod.
    Tvůj tác je opravdu super. Moc se mi líbí. Kdybys dovolila, tak bych si ho vyrobila dle tvého nápadu také ☺ Děkuji ☺☺☺
    Ahoj Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti děkuji, to víš že udělej, proto to sem dávám, aby se třeba někdo inspiroval a nebál se do něčeho pustit. Přeji pěkný večer Radka

      Vymazat
  3. Tvoříme! Ve velkém, s dítětem i bez:). Ty ozdoby máte nádherné a tác se mi moc líbí. Lucka

    OdpovědětVymazat
  4. Moc ráda sem chodím. Mám objevených pár blogů, které ráda navštěvuji. Tento je jedním z nich. Taková oáza čistého designu (tak to mám ráda), krásných nápadů a podpory, že i s menšími dětmi lze mít pěkný byt. Zaujaly mne ty ozdoby, respektivě materiál, který bych využila také na různé dekorativní prvky. Je to modurit? A jestli mohu poprosit i typ používané barvy na zdobení. Za svobodna (nebo za pár let) bych si vše zjistila sama, ale téměř se nedostanu do výtvarných obchodů. A když už, tak musím vědět, pro co konkrétně jdu, než se stihne můj dvouletý čertík rozkoukat.

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Radu, Tvůj blog je bezva �� prosím jak jsi ten tac udělala? Dekuji

    OdpovědětVymazat