Štítky

středa 29. října 2014

Mramorování.....(pomocí laku na nehty)

 
...dnes malé DIY.
Inspiraci jsem našla na pinterestu a na jednom krásném blogu
Potřebovat budete věc kterou chcete mramorovat, keramika, plast, kamenina...
Lak na nehty, starší nádobu naplněnou vařící vodou (do té pak budete věci namáčet) , špejli, brousky.
Je to opravdu velmi jednoduchá a rychlá záležitost. Do nádoby nalejete vařící vodu, poté na hladinu nakapete lak na nehty (pomocí špejle jde tvořit různé obrazce, či překrývání, míchání různých barev) a ponoříte do připravené lázně věc kterou chcete dekorovat. Poté opatrně osušíte ubrouskem a necháte zaschnout. Kombinovat lze více barev, i nanášet vrstvy přes sebe, získáte tak nevšední dekor. Nedoporučuje se mytí v myčce, pouze runě. Až dekor omrzí odstraníte z porcelánu odlakovačem. lak musí být čerstvý, aby se hezky rozléval. Lze použít i akrylátovou barvu, či sprej, postup stejný.
 
Já nanesla na starší vázu, plastový květináč  (svícen) a na hrníček. Určitě vyzkouším na vánoční ozdoby v mědi.
Vložila jsem pár Pinterestových inspirací.
 
Přeji ať se dílo daří
 
RADKA
 
 







Takovéto obrazce se Vám budou tvořit na hladině
 

 

 
 
Lze využít i na papír a vytvořit tak originální obraz
 



 Nebo na nehty



7 komentářů:

  1. Už jsem ten nápad viděla. Ta černo-šedá kombinace v tvém podání je skvělá. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, ano není to nic nového, jen jsem to prostě musela zkusit, mám ráda jednoduché věci. R.

      Vymazat
  2. Perfektné. Úžasne jednoduché a veľmi efektné. Andrea

    OdpovědětVymazat
  3. Už jsem to zkoušela jednou na velikonoce na vajíčka ale moc se mi to nepovedlo,ten lak se mi hrozně srážel:(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lak musí být čerstvý a voda teplá, krásně se rozleje.....třeba se podaří. R.

      Vymazat
  4. báječná inspirace. :) skvěle se ti to povedlo.

    OdpovědětVymazat