Štítky

sobota 8. března 2014

Když snídáme ve dvou...

 
 
...dnes jsme si užili po delší době klidnou snídani ve dvou.
Prcek je sluníčko, ale lhala bych, kdybych nepřiznala, že je občas fajn, když
je u babičky a dědy. Užijeme si tak klidnou a dlouhou snídani.
Mám moc ráda ty chviličky, kdy si jen tak povídáme a jsme na chvíli jen my dva.
( Mističky od Tine K Home, domečky, bambusové lžíce, a svíčku jsem si vybrala u Nordic Day, za poukazku,
kterou jsem vyhrála na blogu http://mujdummujsquat.blogspot.cz/2014/02/a-nakup-na-nordic-day-si-uzije.html. Váza, polštář Tine a ubrousky jsou DIY, polštář cik cak je z Bonprix ).
Ještě jednou díky, bylo příjemné si něco vybrat :-)
Pěkný víkend ...
 
 
RADKA
 
 
 
 
 
 
 
 
  
 
 
 
 
 



 


9 komentářů:

  1. Černo-bílá nádhera se žlutým twistem!! Jako z design magazínu!!

    OdpovědětVymazat
  2. Od mateřských povinností je někdy potřebné si odpočinout, ale já se taky vždycky cítím tak trochu provinile, že si ty chvilky klidu užívám. Ty žluté kelímky jsou nádherné!

    OdpovědětVymazat
  3. Radi, moc hezky a vkusně jsi nakombinovala barvičky a k tak hezky prostřenému stolu bych s chutí zasedla. Přeji Vám více krásných a poklidných snídaní :-) Monča

    OdpovědětVymazat
  4. Krásný výběr, užívej si ho:)

    OdpovědětVymazat
  5. Ráďo, moc Tě zdravím! Úžasná atmosféra, Ty umíš vždy vykouzlit krásné zákoutí. Žlutá je k černobílé nesmírně svěží, ale já hlavně nestačím vždy žasnout nad tím, jak moc jsi šikovná. Ten polštářek ala Tine a ubrousky :-o , Ty máš zlaté ruce. Já když mám udělat rovnou linku, jsem v pytli :D.
    Pa a více takových pohodových chvil i krásných výher přeji ;), Martina.

    OdpovědětVymazat
  6. Radi, nádherně prostřený stůl, moc se mi líbí tvá černo-bílo-žlutá kombinace ....pa, pa Marki

    OdpovědětVymazat
  7. Jako vždy moc hezké! Hezký večer Lenka

    OdpovědětVymazat