Štítky

sobota 9. listopadu 2013

Podzim

 
 
Hezký den všem bloggerkám, moc se omlouvám, že poslední dobou blog tak zanedbávám.
Nemám nějak  na psaní a hlavně focení čas.
Tak aspoň pár pohledů k nám.
 
Pěkný pozdrav, krásné podzimní dny a klidný předvánoční čas, brzy se snad polepším
 
RADKA
 
















 


9 komentářů:

  1. Máte to doma moc pěkné. Vše tak krásně sladěno. Můžu se zeptat odkud máte tu kravskou kůži na podlaze? Díky Krásný večer L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Luci kravská kůže je z Ikea Ostrava z výprodeje za 2000.....nemohli jsme jí tam nechat :-) , původně jsem sice měla zálusk na soba, ale za tu cenu jsem se spokojila s krávou :-) . Děkuji za pochvalu a přeji pěkné podzimní a předvánoční dny R.

      Vymazat
  2. Kásný večer milá Raduško,
    nádherné jste neskutečně šikovná přeji krásné pohodové dny .Adéla

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji za zastavení a pěkná slova, hezký večer Radka

      Vymazat
  3. ...mám moc ráda Tvé fotky...krásný víkend...Věrka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věruš děkuji, už aby byl doma foták, pořád to odbývám automatem, takže kvalita na nic....

      Vymazat
  4. Moc krasne, drevene domecky nemaji chybu!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, domečky jsou z obyčejných starých desek, mám je už od léta, krátila jsem si chíle, když si malý hrál na písku,jen na ně konečně došla řada :-)

      Vymazat
  5. Radko nádherné bydlení - musím zajít častěji - zdravím Hanka

    OdpovědětVymazat