Štítky

sobota 24. srpna 2013

Vracím se do práce...neb malá obnova šatníku

 
 
Dnes z trošku jiného soudku...
Po prázdninách se vracím do práce, tak jsem po delší době sedla ke stroji a ušila
si k nové kabelce Privat Member sportovně elgantní šaty.
No a včera trošku provětrala kartu v poletních slevách, za málo pěněz hodně muziky...
...třeba se inspirujete, pěkný víkend




Kabelka 220 Kč, šaty butik Italská moda 199 Kč
 

 

 
šaty vlastní model ( po delší době jsem šila), náramek Mohito 49 Kč, kabelka Privat Member 244 Kč je oboustranná
 

 

 
šaty Reserved 199 Kč, kabelka Mohito 349 Kč , hodinky a brýle starší
 
 

 
 
mikina Mohito 199 Kč , náramek Mohito 49 Kč , košile Reserved 149 Kč, kabelka 220 Kč
 
 
 
 
tričko-mikina puma 299 Kč
 

 
 
 
hezký zbytek dne
RADKA
 


6 komentářů:

  1. Radko nepoletla jsi ty značky před cenami? Já nevěřím!!! Nebo jsem prošvihla výprodeje?:-) Klobouk dolů, jsi moc čikovná a styl outfitů je mi blízký;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právě že vůbec nepopletla, proto jsem to sem šoupla, že se dá ve výprodejích opravdu pořídit pár hezkých kousků a nemusí se vyplenit karta :-) . Jsem ráda, že máš podobný vkus...u mne tak trošku ta černobílá zasáhla šatník :-) , přeji hezké podzimní dny Radka

      Vymazat
  2. Krásné úlovky ... a navrch jste perfektní designéra a šikovná švadlenka, i když to popíráte :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji, ale se strojem začínám, umím spíš jen rovné šití, ale docela mne to baví, tak uvidíme kam se posunu, hezký víkend Radka

      Vymazat
  3. :-) samozřejmě designérka, omlouvám se!

    OdpovědětVymazat
  4. Raduš, nejdřív jsem si myslela, že ti utekla nula na konci těch čísel .... super kup, ceny i oblečení .... Marki

    OdpovědětVymazat