Štítky

čtvrtek 21. března 2013

Má nová záliba v černobílých kombinacích a DIY

........hezký pozdrav od nás. Venku prší, vrátili jsme se s malým od zápisu do školky  a mne chytla tvořivá. Jak jinak než v mých nových oblibených kombinacích. Nemůžu se dočkat teplejších dnů a toho až se pustíme do plánů, které tady pomalu vymýšlím....ještě, že přítel je tak hodný a mé často nemožné nápady akceptuje a šikovnýma rukama vytvoří. Pro někoho mohou být tyto  kombinace hodně tmavé až smutné, ale mně se líbí. V bytě máme docela dost světla.  Už se těším až půjdou zdi na bílo a celé to ještě tyto kontrasty podtrhne. Na fotkách představiji něco málo z DIY tvoření....ještě dodám nějaký jarní žlutý kontrast a jsem spokojená....na vázách jsou navlečeny staré rukávy ze svetrů, obrázky motýlků jsem Vám představila v minulém příspěvku, obrazy (plátna jsem pořídila za pár korun v kik textil diskont) a jen načmárala šmouhy štětcem, vajíčka pokreslena popisovačem na cd, číslo taktéž z kik....přeji Vám klidný a pohodový první jarní den Radka

P.S. - S prvním jarním dnem jsem šmikla vlasy  a obarvila melírem, ale to zase příště...
 
 
 



 


 
ještě malý tip do kuchyně, stačí si koupit dřevěné korálky, navlíct a máte dekoraci a podložku pod horké hrnce, seženete např tady  http://www.nemravka.cz/cz/eshop/material-hmoty-inkousty-folie-atd/koulicky-a-koralky-vseho-druhu/drevene-koulicky.html , ty na fotu jsou průměr 30 a 35 mm, mají i větší
 




 



 

3 komentáře:

  1. Černobílá je nakažlivá, vypadá to výborně! moc se mi líbí přetřená kláda a korálky v kuchyni, dají se někde sehnat prosím prosím? Krásný víkend

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To máte pravdu dostala mne totálně. Korálky seženete tady http://www.nemravka.cz/cz/eshop/material-hmoty-inkousty-folie-atd/koulicky-a-koralky-vseho-druhu/drevene-koulicky.html , já to mám ty 30 a 35mm, ale jsou tam i větší, přeji i Vám hezký víkend a děkuji za inspirace, ráda k Vám koukám.

      Vymazat
    2. Šarko ještě mám taky dotaz, nevíte kde bych sehnala černobílý pruhovaný běhoun, stačí menší do kuchyně, nikde nemůžu najít, moc děkuji R.

      Vymazat