Štítky

pondělí 8. prosince 2014

II. adventní víkend...

....doma pomalu, ale jistě začínají přípravy na Vánoce.
 Je to snad to nejhezčí období v roce.
Malý začíná být ve střehu. Všude se to začíná hemžit stromečky, vůni cukroví...
 
U nás to tak nějak celé odstartoval Mikuláš. Tradici, kterou mám moc ráda a udržujeme jí i s již
dospělými členy rodiny. Mám moc ráda ty sešlosti, kdy babičky vykládají jak to bylo kdysi, kdy hoří krb a kdy se scházíme u mých rodičů v domě se stoletou tradicí....
O víkendu jsme také stihli Vánoční trhy, rozsvícení stromečku a mikulášskou besídku.
Malý je ve svém živlu a já taky, protože miluji jak mu svítí očka štěstím.
 
Doma pomalu začínám čančat. Zatím jen jednoduše. Spíš energii soustředím na pečení a výrobu některých dárků.
Ušila jsem malému tolik vyprošený bunkr. Snad se mu bude líbit. Dokreslila baňky, které jsem si letos vymyslela.
Ušmodrchala věnec na dveře. Připravila Mikuláši balíčky pro babičky.
Trošku přešoupala nábytkem v obyváku, aby jsme měli místo na stromeček....
...je toho ještě hodně na práci, ale já si to fakt užívám.
 
Děkuji za komentáře a návštěvy a přeji ať Vám jdou přípravy
na svátky od ruky
 
RADKA
 





 
 








 




Jen na zkoušku, ještě je nachystané pro Ježíška. Nějaký příští příspěvek Vám hodím střih a postup.







6 komentářů:

  1. Radka, Tvoje dekoracie su fantasticke, veniec ma vtip a kuzlo....a teepee je asi snom kazdeho maleho (a mozno aj velkeho...)
    Budem vdacna za strih..jana

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherné, ten věnec s kouličkami je krásný, takový "skandinávsky folklórní":-) U adventního věnce je skvělý nápad s těmi hyacinty, já se pořád nemůžu odtrhnout od tradiční větvičky chvojí, ale tohle vypadá dobře, tak trochu jarně ;-) Mimochodem, mnohoboký měděný svícen jsem také objevila a moc příjemně svítí...

    OdpovědětVymazat
  3. Ten bunkr je bombastický!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! A takhle plně vycpaného "Jonáše" jsem ještě neviděla! Já je dělám hodně "hadrové" - ale taky jsou většinou pro malinký děti - a ty rády žužlou a chňapají. Každopádně se mi moc líbí! Hezký večer! L.

    OdpovědětVymazat
  4. teda ty jsi šikovná ... teepee nám letos Ježíšek taky přinese, ale rozložíme ho až v novém bydlení, ale kupovali jsme , nešila jsem - máš můj obdiv. a ty malovaný koule ... no já padám, fakt úžasný. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Radi,znovu jsem zavítala na Tvůj blog a hltám kednu fotku za druhou.Jsi moc Sikovná a malý bude mít úžasné překvápko.Hezké dny,Monča

    OdpovědětVymazat