středa 29. října 2014

Mramorování.....(pomocí laku na nehty)

 
...dnes malé DIY.
Inspiraci jsem našla na pinterestu a na jednom krásném blogu
Potřebovat budete věc kterou chcete mramorovat, keramika, plast, kamenina...
Lak na nehty, starší nádobu naplněnou vařící vodou (do té pak budete věci namáčet) , špejli, brousky.
Je to opravdu velmi jednoduchá a rychlá záležitost. Do nádoby nalejete vařící vodu, poté na hladinu nakapete lak na nehty (pomocí špejle jde tvořit různé obrazce, či překrývání, míchání různých barev) a ponoříte do připravené lázně věc kterou chcete dekorovat. Poté opatrně osušíte ubrouskem a necháte zaschnout. Kombinovat lze více barev, i nanášet vrstvy přes sebe, získáte tak nevšední dekor. Nedoporučuje se mytí v myčce, pouze runě. Až dekor omrzí odstraníte z porcelánu odlakovačem. lak musí být čerstvý, aby se hezky rozléval. Lze použít i akrylátovou barvu, či sprej, postup stejný.
 
Já nanesla na starší vázu, plastový květináč  (svícen) a na hrníček. Určitě vyzkouším na vánoční ozdoby v mědi.
Vložila jsem pár Pinterestových inspirací.
 
Přeji ať se dílo daří
 
RADKA
 
 







Takovéto obrazce se Vám budou tvořit na hladině
 

 

 
 
Lze využít i na papír a vytvořit tak originální obraz
 



 Nebo na nehty



7 komentářů:

  1. Už jsem ten nápad viděla. Ta černo-šedá kombinace v tvém podání je skvělá. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, ano není to nic nového, jen jsem to prostě musela zkusit, mám ráda jednoduché věci. R.

      Vymazat
  2. Perfektné. Úžasne jednoduché a veľmi efektné. Andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ANO TÁÁÁK JEDNODUCHÉ,ŽE? Přeji pěkný den R.

      Vymazat
  3. Už jsem to zkoušela jednou na velikonoce na vajíčka ale moc se mi to nepovedlo,ten lak se mi hrozně srážel:(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lak musí být čerstvý a voda teplá, krásně se rozleje.....třeba se podaří. R.

      Vymazat
  4. báječná inspirace. :) skvěle se ti to povedlo.

    OdpovědětVymazat