Štítky

sobota 26. července 2014

Domečky....

 
 
Dnes jen na skok. Jsou krásné letní dny, které trávíme
především venku a není moc času psát ani fotit.
Malý venku řádí od rána do večera a já si chvíle trávím po svém.
Tentokrát jsem ze starých obdélníkových rámů IKEA tvořila
rámy ve tvaru domečků. Byla to rychlovka, správně seříznout, zalepit a nastříkat
černým matným sprejem. Nic složitého.
Pěkné dny.
 
RADKA
 
 
vlevo inspirace, uprostřed a vpravo mé dílo :-)
 
 


6 komentářů:

  1. Tie sú skvelé, určite sa inšpirujem. G.

    OdpovědětVymazat
  2. Tvoji šikovnost obdivuji, jsou perfektní. Hezké léto, Jana

    OdpovědětVymazat
  3. Radko, musela jsem se pousmát, když jsem si četla Tvoje slova "Nic složitého.". Jsi neuvěřitelně nápaditá a šikovná. Ono není umění koupit hezkou věc v obchodě nebo přes internet ale vyrobit ji...Vždycky se těším na Tvoje další příspěvky a Tvůj blog je pro mě opravdovou inspirací. Už se těším na další, tak prosím přidávej :-) Přeji Tobě i Tvému chlapečkovi hezké a pohodové letní dny, Monča

    OdpovědětVymazat
  4. Krásný bog!Moc zdravím Věra

    OdpovědětVymazat
  5. Radko, nádherné rámečky !!!! Marki

    OdpovědětVymazat
  6. Milá Radko, objevila jsem blog díky NPB . je tu krásně - můžu se zeptat, co konkrétně je to za sprej, kterým sprejuješ? :-) Dík K.

    OdpovědětVymazat