Štítky

čtvrtek 11. dubna 2013

Z dnešní procházky jsme si dotáhli pařez............

..........asi jsem se zbláznila totálně,  z dnešní procházky jsme si dotáhli pařez.
Táhli jsme ho s malým sami asi půl hodiny cesty.
 Je dokonalý, i s cestičkama od červíků.
Koberec s pruhama jsem si nakonec vytvořila sama....pomalu si ten
svůj sen o ,,nordic,, plním...
Jen by jsme asi potřebovali ještě jeden, malému se taky moc líbí....
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Tak pěkný večer  Radka

8 komentářů:

  1. Radko, ale ta námaha se vyplatila .... vypadá tam nádherně ...... Marki

    OdpovědětVymazat
  2. Děkujeme, to víš, já když si něco uvezmu, jen tak se nedám. Krásné fotky i u Tebe už jsem koukala, přejeme pěkný víkend Radka

    OdpovědětVymazat
  3. Radu, moc děkuji za typ na zmačkané hrnky. To je vážně lepší cena. To, že jedny jsou z Francie a druhé z Dánska nic nemění na konečném výsledku. Díky a přejí krásný den

    Věrka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vůbec není zač, taky jsem pídila po levnější variantě , tak proč bych se nepodělila, a naopak ta dánská značka je moc kvalitní, přeji dobré pořízení pěkný den Radka

      Vymazat
    2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat
  4. Moc pekny parez :), taky ho mam v planu k nam domu. A zajima me, jak jste vytvorila ten pruhovany koberec? Diky, Hana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji....
      Koberec jsem na radu jedné hodné paní, vyrobila takto, koupila hladký bílý kobereček, ten seženete snad všude, zalepila pruhy kobercovou páskou , koupila černou akrylátovou barvu v plechovce a jednoduše natřela, když si dáte tu práci a barvu ješte pořádne vetřete do koberce starým kartáčkem na ruce, bude jako originál, barva se vpije do materiálu a můžete normálně i prát v pračce, už mám odskoušeno, pěkný den Radka

      Vymazat
    2. Diky moc, vypada to jednoduse, venku je krasne, tak se do toho taky pustim. Mejte se hezky.

      Vymazat